Az Opel Mokka észak-amerikai megfelelője mindenből a legjobbat, legtöbbet kapja: csak az 1,4 literes, 140 lóerős turbómotorral és automatikus váltóval készül, széria a IntelliLink navigáció/kommunikációs eszköz, tíz légzsák. Nem csoda, hiszen egyenesen a BMW X1 és az Audi Q3 fő vetélytársának tartják az autót. Mondjuk, ezzel nincsenek is annyira eltévedve.
A 4,28 méter hosszú (tengelytávolság 2555 mm) karosszériában öt személynek és 533 liter csomagnak sikerült helyet kialakítani (BMW X1: 480 liter, Audi Q3: 460 liter). Ráadásul azok nem rendelkeznek olyan alapáron adott extrákkal, mint a távirányítós motorindítás, a kétzónás légkondi, az esőérzékelős ablaktörlő, fűtött kormánykerék…
Újdonság, hogy a Buick Encore esetén nem csak passzívan csökkentik az utastér zajszintjét, de aktív zajkioltás is van. Nem is beszélve a különösen csendes generátorról, a merev tetőlemezről, az 5 mm vastag oldalablakokról, és a habbal kitöltött karosszériaüregekről. Amiben mégis hátrányban indul az autó a német presztízsmodellekkel szemben, az talán a fordulókör lehet: a 11,2 méteres átmérő egy ekkora autónál nagyon nagy. A Buick Encore 2013 elején kerül az észak-amerikai kereskedésekbe.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!