Úgy tűnik, igenis van létjogosultsága a hagyományos automatikus váltónak a dupla kuplungos egységgel szemben, mi mással lehet megindokolni, hogy a Volkswagen most bemutatta a Tiguan ilyen változatát.
Egyelőre csak Németországban lehet megvásárolni az új modellváltozatot, a 2,0 literes TFSI 180 lóerős teljesítményű változatához lehet kérni a hagyományos, hatfokozatú hidrodinamikus tengelykapcsolóval ellátott automatikus váltót. A fogyasztás ugyan magasabb a kézi váltós (+0,1 l/100 km) és a DSG (+0,2 l/100 km) változatoknál, de utóbbi 1800 eurós felára helyett csak 925 eurót kell fizetni a váltóért. A Tiptronic még nem halt meg.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!