Indiában fölényesen uralja az újautó-piacot a Maruti, de pont ez okozza a problémát is. A nagyon olcsó autók adják az értékesítések derékhadát, és sok gazdag – értsd, városban lakó, jól kereső fiatal – vásárló egyszerűen úgy van vele, hogy neki ez nem elég. Kifejezetten az ő kiszolgálásukra alkotta meg a Suzuki a Nexa márkakereskedés-hálózatot, ahol csak a drága modelleket lehet majd megvásárolni, a sort az SX4 S-Cross nyitja.
A modern megjelenésű szalonban a fekete és a fehér dominál szándékosan, hogy a kiállított autók színfoltként ragadják meg a belépők figyelmét. Az ügyfelek nemcsak fizikailag ismerkedhetnek meg a termékekkel, de táblagépek segítségével minden apróságról tudomást szerezhetnek. A Nexa szalonokban dolgozó értékesítők egyben az ügyfelek kapcsolattartói is, akik például a hitel ügyintézés mellett a szerviz-bejelentkezést is intézik.
A Maruti Új-Delhiben nyitotta meg az első Nexa kereskedést, noha az első, ott megvásárolható típus, az SX4 S-Cross forgalmazása hivatalosan csak augusztus 5-én indul. Jövőre érkeznek majd további típusok a prémium-élményt nyújtó szalonokba, az új kompakt autó lesz a következő, azt pedig a 4 méternél rövidebb mini szabadidő-autó követi majd. Még ebben a pénzügyi évben 100 darab Maruti-Suzuki Nexa kereskedés nyitja meg a kapuit Indiában.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!