Most, hogy már csak technikai dolog a Suzuki újra szabaddá válása, Sergio Marchionne, a Fiat Auto konszern vezetője kifejezte az iránti reményét, hogy az eddiginél szorosabb együttműködés lehetne a cégek között.
A Volkswagen azért orrolt meg a Suzukira – amiért cserébe a japánok megsértődtek -, mert azok megújították a Fiat-tal meglévő dízelmotor-vásárlási megállapodásukat. Sergio Marchionne egyébként nem a Volkswagennek szeretne borsot törni az orra alá, sőt, a bejelentése lényegében egy felajánlkozás a jelenleg német tulajdonban lévő 19,9 százalékos Suzuki részvénycsomag megvételére. A Fiat is az indiai piacot szeretné, ahol még a kereszttulajdonlások miatt félig-meddig hozzá köthető Tata Auto-val sem áll valami jól.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!