Úgy tűnik, a Hondának mindössze egy kikötése volt a kínai cég felé: se kívül, se belül ne legyen olyan elem, ami változatlan. Nos, az ablakok kivételével így is tettek a formatervezők, azonban ez is elég ahhoz, hogy felismerhető legyen a kiindulási alap.
Az utastérben ugyan megpróbáltak normális, nem űrautós belsőt összehozni, de a többemeletes műszerfal első pillantásra elárulja származását. A tengelytávolság maradt 2,7 méter, azonban az autó hossza immár 4,65 méter, a csomagtér 535 literes. A méretnövekedés nem utolsó sorban az új, a hűtőrács és a fényszórók találkozásánál erősen a Fiat Bravora hasonlító orrnak köszönhető. Az oldalfal az új karaktervonala meg a Mitsubishi Lancert idézi.
Műszakilag nincs nagy változatozás, az 1,5 literes, 133 lóerős benzinmotor minden bizonnyal Honda eredetű, alapáron ötfokozatú, kézi kapcsolású váltóval adják, amelyet felár ellenében fokozatmentes automatára cserélnek. A Voleex C50 elnevezésű autó exportjáról nincs szó.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!