Még az AC Schnitzer tuningja után is félrevezető marad a modellnévben szereplő lökettérfogat jelzés, a BMW 650i-ből ugyanis ACS6 5.0i lesz. Márpedig a V8-as turbómotor továbra is csak 4,4 literes lökettérfogatú.
A motorvezérlést módosították és a turbónyomáson csavartak egy keveset az AC Schnitzer mérnökei, aminek meg lett az eredménye: 407-ről 540 lóerőre emelkedett a maximális teljesítmény, a nyomaték 700 Nm. A 100 km/órás tempót 4,3 másodperc alatt éri el az autó, ami hat tizedes javulás a széria állapothoz képest. A motoron kívül a felfüggesztéshez, a kipufogóhoz és a fékrendszerhez is hozzányúltak.
Nem is beszélve a láthat változásokról, a 21 colos könnyűfém felnikről (amelyek harmadával könnyebbek a gyári 20 colos felniknél), a spoilerkészletről, a krómozott hűtőrácsról. Az utastérben sportkormány és fémpedálok teszik teljessé a képet.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!