Hatalmas hírverést csapott a Tata a Nano körül, majd a gyártás beindulása körüli nehézségek és az ígértnél magasabb vételár miatt aztán mégse forradalmasította az indiai autózást a minimálautó. Ezen próbálnak változtatni az új változattal.
Persze a mérnökök csak a lehető legszükségesebb mértékben nyúltak az autóhoz, a benzinbefecskendezés finomhangolásával a 624 cm3-es kéthengeres teljesítményét 35-ről 38 lóerőre növelték, a nyomaték 48 Nm-ről 51 Nm-re emelkedett. A szabványos fogyasztás 4,2 l/100 km-ről 3,9 l/100 km-re csökkent.
Az ígéretek szerint a beltér sokkal jobb minőségű(nek látszik) a korábbinál, és új a színválaszték is, amiben például mojito zöld, papaya narancs és pezsgőmetál is megtalálható. Alapfelszerelés lett az első kanyarstabilizátor, kicserélték a kormánygépet, így jobb lett a irányíthatóság – a jobb oldali külső tükör továbbra is feláras felszerelés. A gazdag felszereltségű változatokon használt keréktárcsák újak, javítottak az utastér zajszigetelésén.
A Tata Nano ára nem növekedett a változtatások után sem, azonban nem valószínű, hogy a 2009 áprilisa óta 130 000 példányban eladott autóért hirtelen megrohamoznák a kereskedéseket.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!