A Cadillac XTS a Los Angelesi Autószalonon mutatkozik be, és szakít a hagyományokkal. Hiába ez a márka legnagyobb személyautója, nem választható hozzá V8-as motor, egyedüli erőforrásként 3,6 literes V6-ossal rendelhető.
Az egyébként az Opel Insigniánál is használt padlólemez megnyújtott változatára épülő autót csak összkerékhajtással adják, az elektronikusan vezérelt központi differenciálmű Haldex-kuplungos. Magától értetődően a HiPer Strut első felfüggesztést kapja az autó, széria az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás, a Brembo fékrendszer. Utóbbinak a 300 lóerő teljesítményű, 3,6 literes V6-ost kell kordában tartania, amihez hatfokozatú, automatikus váltó csatlakozik.
Rengeteg elektronikus vezetési segéd van a fedélzeten, úgymint pre-crash rendszer, fáradtságfigyelő (ami rezegteti az ülést), tolatásnál is aktív városi fékasszisztens, halszemoptikás hátsó kamera a kiparkolás (a forgalom figyelése általi) megkönnyítésére. A karosszéria egyébként az eddigi legtágasabb Cadillac utasteret rejti, a hátsó lábtér például a BMW 5-ösnél és a Mercedes E-osztálynál 10, az Audi A6-osnál 5 centivel nagyobb, a csomagtér alaphelyzetben 509 literes.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!