Megvannak az International Engine of the Year szavazás idei győztesei, a 31 országot képviselő 65 újságíró a szokásos módon, tehát szubjektív vezetési benyomások és a technikai tartalom alapján hozta meg döntését.
Még kifutó erőforrások is kerültek a listára, úgymint a Mercedes-AMG 360 lóerős 2,0 literes turbómotorja, amely napokon belül idejétmúlt lesz – 380 és 400 lóerős formában folytatja. A 4 liter fölötti és Teljesítmény-motor kategóriát megnyerő Ferrari 4,5 literes V8-as végét is bejelentették már, hiszen a 488 GTB érkezésével leállnak a szívó V8-as gyártásával. Érdemes megjegyezni, hogy a 2,5-3,0 liter közötti kategóriát csak az M3/M4 modellekben használt formában érdemelte ki a BMW 3,0 literes soros hathengeres turbómotorja, igaz, a hétköznapibb hangolású változat se maradt le nagyon, hiszen az lett a kategória második helyezettje.
A 2015-ös Év Motorja szavazás eredménye
Összesítés: BMW i8 benzin-elektromos hibrid hajtás -1 liter: Ford 1.0 EcoBoost 1-1,4 liter: PSA 1.2 THP 1,4-1,8 liter: BMW i8 benzin-elektromos hibrid hajtás 1,8-2,0 liter: Mercedes-AMG 2,0 literes turbó 2,0-2,5 liter: Audi 2.5 TFSI 2,5-3,0 liter: BMW M3/M4 3,0 literes soros hathengeres turbó 3,0-4,0 liter: McLaren 3,8 liter V8 biturbó 4- liter: Ferrari 4,5 literes V8-as Zöld motor: Tesla elektromos hajtás Új motor: BMW i8 benzin-elektromos hibrid hajtás Teljesítmény-motor: Ferrari 4,5 literes V8-as
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!