A biturbó motornak köszönhetően immár az ML 63 AMG-nél is lesz normál (525 LE) és AMG Performance Package (557 LE) változat, hiszen a teljesítménybeli különbséghez elég egy kicsit tekerni a turbónyomáson, és nem kell attól tartani, hogy a kihegyezett motor megszenvedne a nagy és nehéz karosszéria mozgatásával.
A nyomaték egyébként 700-760 Nm, de ennél is mellbevágóbb, hogy mindezt az 1750-5000 közötti tartományban tudja az erőforrás. A 100 km/órás tempót 4,7 illetve 4,6 másodperc alatt éri el az ML 63 AMG, a végsebességet elektronika korlátozza 250 illetve 280 km/óránál.
Mivel még egy olyan, a maga nemében értelmetlen autónál, mint a több mint félezer lóerős terepjáró, számít a szabványos fogyasztás, a hétfokozatú dupla kuplungos váltó vezérlése alapból nem komfort, hanem Controlled Efficiency Mode, azaz ellenőrzött takarékossági mód program szerint megy. A szabványos átlag egyébként 33 százalékkal csökkent az elődhöz képest, a gyakorlati fogyasztás nem biztos, hogy érdemben mérséklődött, hiszen tudjuk: több teljesítményhez több benzint kell elégetni. Márpedig erőnek nincs híján az ML 63 AMG.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!