Hardveres változás nem is történt a 2012-es modellévre, hiszen a LED-es nappali menetfények már tavasz óta rajta vannak a Nissan GT-R orrán, azonban a motor és a felfüggesztés vezérlésének átprogramozása jelentősen felgyorsította az autót.
Hivatalosan még nem erősítették meg, de állítólag a 3,8 literes, V6-os turbómotor teljesítménye 550 lóerő és 632 Nm az új modellévben. Amit elismert a Nissan, az a kevesebb, mint 3 másodpercig tartó 100-ra gyorsulás, illetve a 300 km/órát meghaladó végsebesség.
Az elektronikusan vezérelt összkerékhajtás/lengéscsillapítás további finomításával úgy tették gyorsabbá az autót a mérnökök elmondása szerint, hogy a vezető könnyebben tudja uralni a GT-R-t. Bizonyíték még nincs, hiszen pontos Nürburgring köridőt nem közöltek, csak annyit, hogy kevesebb, mint 7 perc 20 másodperc alatt futja végig a Zöld Pokolt a 2012-es autó. Januártól lesz kapható Európában a minden eddiginél erősebb GT-R.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!