Nem is reménykedtünk abban, hogy ilyen atletikus marad a Mazda6-utód. Persze, a Shinari elnevezésű tanulmány is nagyon sportos volt, de a sorozatgyártásra általában elfogy a lendület, a gyártástervezők határt szabnak a szárnyaló képzeletnek.
Úgy tűnik azonban, hogy a Mazda6-os utód esetén Maeda Ikuo vezető formatervező a sarkára állt, és nem hagyta magát befolyásolni. Ennek köszönhetően a Mazda Takeri névre keresztelt tanulmány épp csak annyira tér el a Shinari-tól, hogy immár átlagos emberi anatómiával megáldott utasokat is be tud fogadni.
Műszaki részletekről egyelőre semmit nem árultak el, persze azon kívül, hogy a Skyactiv benzin- és dízelmotorokat, valamint váltókat kapja az autó, és hogy az teljesen új padlólemezre épül, nem az előd alapját toldozgatták. A Tokiói tanulmányt valószínűleg még Genfbe is elhozzák, a végleges Mazda6-utód pedig 2012 végén, talán Párizsban mutatkozhat majd be.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!