Továbbra is úgy látja a BMW, hogy csak Észak-Amerikában van elég nagy kereslet ahhoz, hogy érdemes legyen hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval is kínálni az M5-öst, igaz, az előrejelzések szerint olyan jó tulajdonságokkal bír az új dupla kuplungos váltó, hogy a következő generációból már ott se lesz manuális változat.
Addig is itt van egy kémfotó a kézi kapcsolású váltóról és a kardánalagút-borításról, amelyet egy kicsit át kellett rendezni a váltókar nagyobb mozgásigénye miatt. Az 560 lóerős teljesítményű erőforrás változatlan, azonban mivel észak-amerikai kivitelről van szó, a felfüggesztés hangolása eltér az európaitól. Már ha valaki szürkeimportban gondolkodna. Nem, a nyitóképen az autó orránál látható macska nem tartozéka az autónak.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!