A tuningvilág előszeretettel használja a fóliát, ami ráadásul olcsóbb megoldás, mint átfényeztetni egy autót. A stílusváltás e módja gyors és fájdalommentes, ráadásul a kocsi vissza is alakítható.
Alapvetően a fólia változtatta meg Baky Peti autójának megjelenését is. Az első szériából való S-Line csomagos Audi A4-es Németországból, 2008-ban került hozzá, majd két év után döntött a mattfekete színről. Akkora nem volt a váltás, hiszen a kocsi amúgy is fekete volt, csak éppen fényes dukkóval. A lényeg a mattításon volt, azonban Peti ezzel el is indult a „lejtőn”.
A fóliázáskor eltüntették a csomagtartó emblémáit és feliratait, aztán fekete-fehér bőrrel átkárpitoztatta az üléseket és az ajtóburkolatokat. A fekete részeken fehér cérnájú díszvarrás, a fehér felületeken steppelés emeli a nívót.
Őrület! LCD-tévé a csomagtérfedélen
Mondanunk sem kell, hogy ennyiben nem merült ki a dolog. Jött a tetőkárpit átbőrözése, valamint a csomagtartó berendezése. A csomagtérfedélbe applikáltak egy 22 colos Samsung HD-tévét, természetesen szépen körbebőrözve. Persze a többi cucc sem megvetendő: Sony Playstation, két feketére festett MAC Pulsar4-es erősítő, Dragster DSC642-es komponens szett és egy DWH1229-es mélynyomó. Az utastérbe 11 hangszóró fért be!
Egy kis ültetés, egy kis felnituning
A teljes utastéri mutatványt egy eredeti, gyárból rendelt Audi TTRS multifunkciós kormány tetézi, bekötött tempomattal. Persze sokaknak ez még mindig kevés a boldogsághoz, de eláruljuk, hogy Peti is folytatta a fejlesztéseket. A 140 lovas PD TDI vezérlését az O.CT Tuning húzta fel 168 lóerőre. A futómű ugyan az S-Line okán 2 cm-rel már eleve alacsonyabb volt, de a kocsi kapott négy spéci FK-rugót, így 4 cm az ültetés mértéke – ezt még elviselik a gyári gátlók.
A felni szép történet: Peti megrendelte az Oxigin 16 Sparrow tárcsákat 8×18 colos méretben. Mivel teljesen új típus volt, hat hetet kellett várnia rá. Azonban jött a telefon a német gyártótól, hogy véletlenül 8,5×19 colos lett a felni, de odaadják a kisebb árában! Nos, így lettek ilyen látványosak a „gurigák”, amelyekre Peti 215/35 R19-es Yokohama S-Drive abroncsokat szereltetett. Végezetül még pár változtatás, mint az ablak- és a fényszórófóliák, no és persze a látványos LSD-ajtók, amelyekhez a zsanérok egyedileg készültek. S a beszerelés előtt természetesen feketére szinterezték őket…