A Szöuli Autószalonon leleplezett Blue2 tanulmánnyal arra emlékezteti a szakmát és az embereket a Hyundai, hogy továbbra is gőzerővel dolgozik a tüzelőanyagcellás áramforráson, amivel kiküszöbölhetik az akkumulátorok feltöltésének problémáját.
A hidrogéngáz tankolását követően mindig annyi áramot termel a tüzelőanyagcella, amennyire az autónak szüksége van, a tankolás is nagyjából annyi időt vesz igénybe, mint a mai, belső égésű motoros autóknál. A Hyundai állítása szerint a Blue2-ben használt tüzelőanyagcella 120 lóerőt képes maximálisan termelni, és a rengeteg fogyasztáscsökkentő megoldásnak köszönhetően 3,44 l/100 km-es hidrogénfogyasztással bír az autó.
A jelen esetben csak másodlagos szerepet játszó karosszéria egyébként egy luxusautót mintáz, a modern vonalak mögött egy hétköznapi, négyajtós, lépcsős hátú karosszéria rejtőzik. Az utasterében a rengeteg folyadékkristályos kijelző, és a több tábla PC jelzi, hogy itt nem egy hagyományos autóval van dolgunk, hanem egy olyannal, ami már a jövőt idézi.