Még 2009 októberében, a Tokiói Szalonon debütált a Suzuki tüzelőanyagcellás áramforrású robogója. Nem sokkal ezt követően megérkeztek az első példányok a járműből Angliába, ahol aztán két éves tesztelés után megkapta az európai típusbizonyítványt a jármű.
Utóbbi papír annyit jelent, hogy immár az Unió területén bárhol forgalomba lehet helyezni a járművet, nem kell egyedi engedélyt kérni rá. Mindezt meglepő módon úgy érte el a Suzuki, hogy egyelőre még nem is kapható kereskedelmi forgalomban a jármű – igaz, a hidrogén-töltőállomások infrastruktúrája se nevezhető teljesnek.
A vízhűtéses tüzelőanyagcella a hidrogén tartállyal együtt a vázon belül került elhelyezésre, a hátsó kereket egy elektromotor hajtja; az egyedüli kipufogógáz vízgőz. A Suzuki egyébként azért szerezte meg a forgalomba helyezést megkönnyítő papírt, mert záros határidőn belül meg szeretné kezdeni a Burgman Fuel-Cell robogó kereskedelmi árusítását.