Ebben a nehéz gazdasági helyzetben nem volt képes talpion maradni a Sanatana gyár, ezért azt tulajdonosa, az andalúziai kormány bezárta.
Az ötven év feletti dolgozókat korkedvezményes nyugdíjba küldik, a fennmaradó 300 embernek pedig más állami vállalatoknál adnak munkát. Több hónapon át próbáltak vevőt találni az üzemnek, de senki nem érdeklődött a linaresi üzem után. A márka legújabb autója a Santana 300-as, amely az első generációs Suzuki Vitarán alapul, ezen kívül még a saját maguk által továbbfejlesztett Land Rover Defendert gyártották, illetve ez alapján készült az Iveco Massif (5 ajtó) és Campagnola (3 ajtó) is.
Akkor estek vissza drasztikusan a cég eladásai, amikor a spanyol hadsereg a megbízhatósági problémákra hivatkozva nem hosszabbította meg a beszállítói szerződéseket, a civil piacon nagyon kevés autót tudtak értékesíteni. Az andalúz kormány most abban reménykedik, hogy az üresen álló, de teljesen felszerszámozott üzemben néhány éven belül elkezdődhet elektromos autók sorozatgyártása.