Igazi sportkocsinak néz ki a Nissan Esflow tanulmány, pedig csak elektromos autó, amelynél a hátrányokból megpróbáltak előnyöket kovácsolni.
Az elektromos autók legnagyobb gondja, hogy korlátozott a hatótávolságuk, és nagyon drágák. Amik egy hétköznapi autónál hibának számítanak, azok egy sportkocsinál még elfogadhatóak – ha a vezetési élmény kárpótol. Márpedig a Nissan mérnökei pontosan ezt ígérik az Esflow-val, amely amelynek mindkét hátsó kerekét egy-egy elektromotor hajtja. Teljesítményt még nem árultak el, de azt igen, hogy 5 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órás sebességre a gép.
A jobb súlyeloszlás érdekében újfajta, hengeres formájú lítium-ion akkumulátor-telepet készítettek, ami minden bizonnyal a két ülés között, a kardánalagút helyén került elhelyezésre, de előre is jutott még telep. Egy feltöltéssel legfeljebb 240 km az Esflow hatótávolsága, feltéve, hogy képesek vagyunk kulturáltan közlekedni. Az autó egyébként alumínium vázra épül, a karosszériaelemei műanyagból vannak.