A korai Porsche 911-esek értéke az egekben van, ennek megfelelően alakulnak az alkatrészárak is – csak nagyon kevesen engedhetnek meg maguknak egy felújítást, vagy egy kész autót.
Az 1968-as Porsche 911 T-hez 15 évvel korábban belekezdett az előző tulajdonos, és az eredetileg Signal Yellow színű autót Gulf Blue-ra fényezte át. Amikor az autó megérkezett az SDC Restorations műhelyébe, ránézésre a karosszéria jó állapotban volt, de a fényezés már a végét járta, és hiányzott belőle az erőátvitel is. Az új tulajdonos nem a gyári állapot visszaállítása mellett döntött, hanem valami különlegeset akart.
A padlólemez menthetetlenül el volt rohadva, viszont a karosszéria külső része meglepően jó állapotban maradt meg. Ez adta az ötletet, miszerint a világ legalacsonyabban gördülő 911-esét építik meg. Kivágták az elrohadt lemezeket, majd a kocsi elejéből is eltávolították a gyári hossztartókat és doblemezeket, és csövekből készítettek egy teljesen új segédvázat. Megtartották a gyári lengőkarokat és torziós rugókat, de a lengéscsillapítókat 10 centivel megrövidítették és Volkswagen Bogár betéteket szereltek beléjük. Huszonöt centivel közelebb kerültek egymáshoz a felfüggesztések, és eredeti pozíciójukhoz képest 15 centivel feljebb helyezkednek el.
Hátul a lengőkarok elforgatásával került 15 centivel közelebb az aszfalthoz a karosszéria, ezek után persze néhány részt ki kellett vágni a gyári vázból, hogy elég mozgástere legyen a kerekeknek. A motor és a váltó 8 centivel került feljebb, és a gyári hathengeres bokszer helyére egy 1,8 literes négyhengeres motor került – egyszerűen nem maradt hely a hathengeresnek a megemelt pozícióban. Egyedileg esztergált pedálokat taposhat a sofőr, a vezetés élményét az új kormánygép növeli – ütközéstől ütközésig mindössze 1,5-et fordul a volán.
Ennek a nagy munkának az eredménye 2,5 centis szabadmagasság, miközben még értékelhető rugózás is van – igaz, a gumibakok helyett az aszfalton ül fel a karosszéria. Fekvőrendőrökön ugyan nem lehet áthajtani az autóval, de a szépségért meg kell szenvedni. Jelen esetben ez a szépség ezt jelenti, hogy a csomagtérfedélen és a tetőn kifakult a fényezést lecsiszolták, majd három réteg átlátszó lakkal fújták le. Az eredeti kiegészítőket felpolírozták visszaszerelés előtt, a patina nagy része megmaradt. A gyári Fuchs felniket homokszórás után fehérre fényezve szerelték vissza. Ha nem ez lett volna a sorsa ennek a Porsche 911-esnek, akkor egész szétbontották volna alkatrésznek.