Kezdjük például rögtön a legfontosabbal: legyen olyan autót, ami képes gumiégetésre. Ha már kötéllel kell egy betontömbhöz rögzíteni az autót, akkor az nem alkalmas gumiégetésre. Másrészt legyen nálunk poroltó, hiszen nem csak a technikát viseli meg az álló helyzetben való padlógázas száguldás, de előbb-utóbb a gumi is égni kezd.
Akit érdekel, mi lesz, ha nem fogadja meg az ember a tanácsokat, nézze meg az alábbi videót.
De van egy másik hibaforrás is, ami szintén a gumiégetésre nem alkalmas autóknál következhet be. Kézi váltóval szerelt autónál ha a hajtott tengelyre szerelt abroncs jól tapad, akkor bizony nem az az erőátvitel leggyengébb eleme, hanem a kuplung. Az is elfüstölhet, vagy mint az alant látható, fel is tud robbanni, alaposan átrendezve a gyárilag megálmodott formatervet illetve a motorteret.
Harmadik hiba: ne igyál előre a medve bőrére. Nagyfiú akarsz lenni, és előre dicsekedsz azzal, hogy fogod most látványosan elpusztítani a hátsókerekeidet, a valóságban csak a kuplungot égeted az egész világ szeme láttára. Ezzel a videóval kapcsolatban még egy jó tanács: soha nem menj át egy álló helyzetben padlógázon dolgozó autó előtt, sohase tudhatod, mikor ugrik előre.
Utolsó jó tanács: csak magánterületen, mások veszélyeztetése/zavarása nélkül csinálj gumiégetést/füstölést, ellenkező esetben a rendőrök megbüntetnek. Akkor különösen nem fognak spórolni a helyszíni bírsággal, ha mindezt egy Ferrarival teszed.