2011-ben ünnepli harminc éves fennállását a Gemballa tuningcég, amely annak ellenére a piacon tudott maradni, hogy a céglapítót zűrös ügyei miatt először körözni kezdték, majd meggyilkolva találtak rá Dél-Afrikában. A német rendőrség 2010 májusában zár alá helyezte a céget, de Andreas Schwartz ügyvezető igazgató és Steffen Korbach befektető 2010 augusztusában újraindították a vállakozást.
Első alkotásuk a Porsche Cayenne 958 nevet viseli, és azért készül, hogy jövőre megünnepeljék vele a cég 30 éves születésnapját. Nem egyszerűen karbon kiegészítőket aggattak a meglévő karosszériára, hanem annak minden mozdítható elemét eltávolították, és a gyári rögzítési pontokhoz csatlakozva készítettek javarészt karbon karosszériát a Porsche szabadidő-autójához. Az eredmény 70 kg-os tömegcsökkenés annak ellenére, hogy a karosszéria szélessége 2 méter 5 centire növekedett.
Természetesen a motorhoz is hozzányúltak, annyit lehet tudni, hogy a jelenleg kínált Stage I-nél (580 LE) jóval erősebb lesz a Stage II, az eredetihez képest 40 százalékos teljesítmény-növekedést céloztak meg, ami körülbelül 700 lóerőt jelent. Mivel a nyomaték 1000 Nm-re nő, a hajtásláncot is megerősítik, és természetesen a fékrendszert is átalakítják. Elöl 420, hátul 405 mm átmérőjű tárcsák lassítanak, hat- illetve négydugattyús féknyergekkel. Mindössze harminc darabot készítenek a Gemballa Porsche Cayenne 958-ból.