Nem bonyolították túl a dolgokat a Takayanagi Miluira alkotói, igaz, azt a keveset a lehető legprofibb módon rakták össze. Az acél csővázhoz kettős keresztlengőkaros felfüggesztésekkel csatlakoznak a motorkerékpárról származó kerekek, a „technikát” minimális méretű műanyag borítással óvják az időjárás viszontagságaitól.
Mindössze a vezetőnek van helye a 2,18 méter hosszú elektromos autóban, amely a hat darab, gépjármű-akkumulátorával legfeljebb 35 km-es hatótávolsággal rendelkezik. A csúcssebesség 60 km/h, azaz tényleg csak rövid távra – és szép időjárás esetén – ajánlott a Miluira használata. De nem ez lesz a legnagyobb, az elterjedést gátló tényező, hanem a több mint 15,5 millió forintnak megfelelő vételár. Ennyi pénzért durván három Toyota Priust lehet vásárolni Japánban.