A látványos első kötény, a szélvédő felett húzódó spoiler, a hátsó szárny és a 18 colos felnik áruszállításra szinte már használhatatlanná is tették a Vivaro furgont. A rakteret igényes fa padlóborítással látták el, a vezetőfülkébe pedig sportüléseket szereltek.
Természetesen nemcsak a kormány, hanem a váltógomb is bőrborítást kapott, az egyedi kék metálfényezés, a trapéz alakú krómozott kipufogóvégek és az ültetett karosszéria láttán pedig elsőre OPC-nek is hihetnénk a Vivarót (VPC = Vivaro Performance Concept). A legerősebb 2,5-ös CDTI szériamotort építették be, melynek teljesítménye változatlan maradt. A 100 darab VPC kizárólag Hollandiában kerül kereskedelmi forgalomba, 34 900 eurós áron (kb. 9 050 000 Ft), kérdés azonban, hogy a leendő vevők megelégszenek-e majd a mindössze 146 lóerővel?