Ugyanakkor a Shell kenőanyag üzletága megtartotta vezető szerepét a globálisan forgalmazott márkázott kenőanyagok kategóriájában is .


2006-ban a világ teljes kenőanyag értékesítésének 12%-át a Shell bonyolította le. Az év során a vállalat 5%-kal több kenőanyagot forgalmazott, mint 2005-ben és az értékesített mennyiség meghaladta a 4,5 millió tonnát, ami rekordforgalmat jelent az üzletág számára. Számos kulcsfontosságú piacon ért el növekedést a Shell Lubricants: Oroszországban, Kínában, illetve Ázsia és Európa bizonyos területein. Mindemellett fontos szerepet játszott az üzletág teljesítményében a Beijing Tongyi cégben tavaly októberben szerzett 75%-os stratégia részesedése is.

A világ legmegbízhatóbb márkái közül jó néhány a Shell Lubricantshez tartozik – például a Helix, a Rimula, a Tellus, a Pennzoil, a Quaker State és a Tongyi. Ezen termékeknek köszönhető, hogy a vásárlói lojalitás szempontjából a Shell az első helyre került a világ kenőanyag értékesítő vállalatai között.