A kompakt egyterűek piacán a Citroën az egyedüli gyártó, amelynek három különböző egyéniségű és stílusú modell szerepel a kínálatában: a Xsara Picasso a hagyományos egyterű, amely tágasságot és variálhatóságot ígér rendkívül kedvező áron, illetve a két új fényterű, az öt- illetve hétüléses C4 Picasso, amely azokat a vevőket szólítja meg, akik fogékonyak az újra, és az egyterűek kényelme mellett a forma és a teljesítmény dinamizmusát is élvezni szeretnék. Az alsó-középkategóriás kompakt egyterűek szegmensében, amely a tavalyi év azonos időszakához képest 1,3%-kal nőtt, a Citroën másfélszeresére növelte részesedését.
2007 első félévében a Citroën összesen 3595 személy- illetve haszongépjárművet értékesített a szűkülő hazai piacon, az előző év azonos időszakában eladott 4109 darabjával szemben. Az elmúlt hat hónap alapján a Citroën piaci részesedése hazánkban 3,85 százalék.
2007 első félévében a legnépszerűbb Citroën modellnek továbbra is a Xsara Picasso bizonyult, amelyből 913 talált magyar gazdára. A Xsara Picasso eladásai 2006 azonos időszakához képest 31,75%-kal nőttek. A Xsara Picasso és a Berlingo (775 db.) piacvezető a saját alszegmensében, amelyből 22,57 illetve 32,89 százalékkal részesedik. 2007 első félévében az alsó-középkategóriában a három francia márka közül a Citroën érte el a legjobb eredményt, a negyedik helyen áll a szegmensben, amelyből 8,07 százalékkal részesedik.
A Citroën C4 2007. július 1-jétől megújult termékstratégiával rajtol a hazai piacon. A modell iránti kereslet élénkítése érdekében a C4 felszereltségi szintjei is a magyar fül számára könnyebben érthető és beszédesebb neveket kaptak: Image, Prestige, Exclusive. A Citroën környezetkímélő stratégiájának részeként a C4 HDi modellek ára 40.000-180.000 forinttal csökkent.
A lépcsőshátú C4 Sedan, a C4 modellkínálat legújabb változata, már az újrapozícionált C4-termékstratégia részeként jelenik majd meg a magyar piacon 2008 első negyedévében.
A hazai Citroën eladások több mint 22,5 százalékát a haszongépjárművek tették ki 2007 első félévében, és ezzel a márka piaci részesedése 7,53 százalék. A Citroën az ötödik legnépszerűbb haszonjármű Magyarországon, és ha a pick-up modellektől megtisztított piacot vesszük figyelembe, azaz a valós haszonjárműveket, 2007 első hat hónapjában a márka részesedése 9,19 százalék volt. A 2007 januárjában bemutatott új Jumpyval, a Citroën 8,89 százalékkal növelte eladásait a K1 szegmensben 2007 első félévében az előző év azonos időszakához képest, és ikertestvérei közül is a Jumpy mutatkozott idén a legsikeresebbnek.
A kishaszongépjárművek értékesítésével a Citroën a 2007. év során is meg kívánja őrizni jelenlegi, élvonalbeli pozícióját.
2007. továbbra sem ígérkezik könnyű évnek, hiszen az autópiac további szűkülése prognosztizálható. A Citroën azonban bizakodó 2007. év tekintetében, hiszen az újonnan bemutatkozó C4 Picasso, valamint a márka első összkerék-meghajtású szabadidő autója, a C-Crosser bizonyára élénkíti a márka iránti érdeklődést. A haszongépjárművek piacán várhatóan a 2007 januárjában bemutatott új Jumpy is nagyban hozzájárul a Citroën hazai sikeréhez.