Azt, hogy a komfortindexet nekik találták-e ki, nem tudni, de tény, hogy a laza stílus kedvelői gyorsan ráharaptak az ötletes megoldásra.
A komfortindex rendszerint nem szerepel az extrák listáján. A legtöbb autós akkor találkozik vele, amikor olyan modellbe ül, ahol van ilyen. A lényege, hogy nem kell az indexkart erélyes mozdulattal a kívánt haladási irányba kattintani. Elég egy flegma pöccintés, és az irányjelző a megfelelő oldalon háromszor felvillan.
A komfortindex, mint az a nevéből is kiderül, a kényelmet fokozza: nem kell a kart visszaállítani alaphelyzetbe, nem fordulhat elő, hogy a szükséges nagyobb kormánymozdulatok híján egy előzés után kint marad az irányjelző. Persze nem elhanyagolható szempont az sem, hogy működtetése csak egy laza ujjmozdulatot igényel, így a lustábbak is nagyobb eséllyel villantgatják a narancssárga izzókat. Remélhetőleg ez a megoldás előbb-utóbb minden modellben feltűnik majd.