Januárban 2494 regisztrált Suzuki autót értékesítettek a magyar piacon, ezzel a Suzuki továbbra is stabilan őrzi vezető pozícióját, toronymagasan megelőzve versenytársait. A Suzuki piaci részesedése Magyarországon 19,25% volt januárban, s ez az elmúlt év hasonló időszakához képest közel 2 százalékos piacrész-növekedést jelent.
Nagyszerű eredményt könyvelhet el a Suzuki Szlovákiában is, hiszen 7,3 százalékos piaci részesedéssel az összes márka között a második lett a személyautók eladásában. A 7,3 százalékos piaci részesedés Magyarország és Dánia után Európában a 3. legjobb a januári eredményeket tekintve.
A vállalat az elmúlt évek kiegyensúlyozott termelése után 2007-ben is folyamatos gyártókapacitás növelést tervez. 2008 végére a Magyar Suzuki Zrt. 300 000-es gépkocsi darabszám legyártását tervezi, s az ehhez szükséges technológiai, valamint humán erőforrás bővítés folyamatosan zajlik. A gyártókapacitás bővítésével a vállalat közel 38 százaléks növekedést kíván elérni 2007-ben.