A Citroën piaci részesedése hazánkban 3,77 százalék, ami 0,4 százalékponttal magasabb a 2005. évinél. A 2006. év sikere – az egyre szűkülő gépjármű piac feltételei között is – igazolja azt az agresszív, szelektív és célzott kereskedelmi és marketing politikát, amelynek eredménye a szűkülő piac mellett is megmutatkozott.
2007. továbbra sem ígérkezik könnyű évnek, hiszen az autópiac további szűkülése prognosztizálható. A Citroën azonban bizakodó 2007. év tekintetében, hiszen az újonnan bemutatkozó C4 Picasso, valamint a márka első összkerék-meghajtású szabadidő autója, a C-Crosser bizonyára élénkíti a márka iránti érdeklődést. A haszongépjárművek piacán várhatóan a 2006-ban bemutatott új Jumpy is nagyban hozzájárul a Citroën hazai sikeréhez.
2006-ban a legnépszerűbb Citroën modellnek a Berlingo bizonyult, amelyből 1847 talált magyar gazdára. A Berlingo eladásai 2005-höz képest több mint háromszorosukra nőttek (214%). A Xsara Picasso (1605 db. ) és a Berlingo piacvezető a saját alszegmensében, amelyből 19,17 illetve 48,22 százalékkal részesedik. 2006-ban az alsó-középkategóriában a három francia márka közül a Citroën érte el a legjobb eredményt, hiszen eladásai közel több mint 23 százalékkal nőttek 2005-höz viszonyítva.
A Citroën az év végén érkezett C4 Picassótól, a márka új, hét- illetve öt-üléses kompakt egyterűjétől nemcsak darabszám emelkedést, de presztízsnövekedést is vár Magyarországon.
Mivel 2006-ban is az alsókategóriás modellek uralták a magyar piacot, és ezek ügyfélköre a legárérzékenyebb, így érthető, hogy az eladások is ebben a szegmensben csökkentek a leginkább. Mivel a Citroën ebben a kategóriában három típussal is képviselteti magát –C1, C2 illetve C3 – így ez a megtorpanás éreztette hatását a márka eladási darabszámaiban. A Citroën elkötelezett híve a biztonságnak és mindent megtesz utasai kényelméért, ezért nem szállt be a modelleket lecsupaszító árháborúba, és továbbra is a kedvező ár-érték arányra helyezte a hangsúlyt.
A hazai Citroën eladások közel 11 százalékát a haszongépjárművek teszik ki. 2006-ban a kishaszongépjárművek piacán is remekül teljesítettek a Citroënek, 24 százalékkal több fogyott, mint 2005 azonos időszakában, és ezzel a márka piaci részesedése közel 7,59 százalék. A Citroën az ötödik legnépszerűbb haszonjármű Magyarországon, és ha a pick-up modellektől megtisztított piacot vesszük figyelembe azaz a valós haszonjárműveket, 2006-ban a márka részesedése 9,4 százalék volt.
Személyautós testvéréhez hasonlóan, a haszon Berlingo eladásai is jelentősen nőttek, és a 2005. évihez viszonyított 50 százalékos fejlődésével közel 6 százalékponttal növelte piaci részesedését (2005. évi 12,41%-ról 2006. évi 18,43%-ra).
A kishaszongépjárművek értékesítésével a Citroën a 2007. év során is meg kívánja őrizni jelenlegi, élvonalbeli pozícióját.