Nagy hangsúlyt fektettek a rugózott és rugózatlan tömegek csökkentésére, hogy elődjénél jóval sportosabb vezetési élményt nyújtson a kupé. A kezdetben kétféle motorral kapható TT 200 lóerős, kétliteres TFSI változatát első-, míg a 3,2 literes V6-ossal szerelt quattro modellt négykerékhajtással kínálja az Audi. A TT-hez számtalan S line és Audi exclusive kiegészítő rendelhető, így a gyárilag 16 és 17 colos felnik helyére akár 19 colos kerekek is kérhetők, és akár a kiváló menetkomfort és stabilitás ötvözetét nyújtó Magnetic Ride futóművet is le lehet cserélni kőkemény sportfutóműre. A hatfokozatú kézi váltómű helyett az ínyencek megrendelhetik a szupergyors kapcsolású, duplakuplungos S tronic váltót, mellyel a manuálisnál két tizedmásodperccel jobb gyorsítások érhetők el 0-tól 100 km/óráig. A TT 2.0 TFSI alapára 9 619 000, a 3.2 V6 quattro 13 730 000 forinttól vihető haza.
JöTT, látoTT …
by
Autó Motor
2006. Október 10. 00:00