Hogy valójában hányan lehettek, nos azt nem tudhatjuk, az adat a rendőrség becslése. Minden esetre kilométer hosszan emberek zsúfolódtak össze a Dózsa György út mindkét oldalán, a Felvonulási és a Hősök terén. Sőt, Bochkor Gábor „légből kapott” tudósítása szerint, a tetőkön és a teraszokon is rengetegen voltak.
Először Neel Jani, az STR pénteki pilótája, Robert Doornbos, a Red Bull tesztpilótája, illetve a Besenyei Péter – Bochkor Gábor repülő duó mérte össze tudását. A nagyobb feladat talán „Besenyőre” várt, hiszen neki a háztetők mellett, a fák és a troli vezetékek felett manőverezve kellett megközelítenie a két F1-es autót, hogy aztán egyszerre érjenek a Hősök terére. Ott a repülő különleges kunsztokat produkálva tűnt el a Szépművészeti Múzeum felett, mögött, míg a versenyautók tettek egy kört a tér körül, hogy aztán ismét lélegzetelállító tempóban visszatérjenek a Dózsa György út – Thököly út kereszteződéséhez, vagyis a rajt-cél pozícióhoz.
A jelenet többször is megismétlődött a nézők nem kis örömére. A célba éréskor természetesen volt egyhelyben forgás, gumi füstölés, mindez fülsüketítő, ámbár gyönyörű motorhang mellett.
A tervezett randevú Palik Lászlóval már nem jöhetett létre, neki Besenyei légi kísérete nélkül kellett megtennie a köröket a Red Bull autójával. A magyarázat roppant egyszerű, lejárt a légtérhasználatra kiadott engedély. Ettől függetlenül tételezzük fel, hogy ők is randevúztak volna a Hősök terénél.
A Red Bull utcai rendezvényével tulajdonképpen kezdetét vette a Formula 1-es cirkusz magyarországi előadása.