2006. első két hónapjában a legnépszerűbb Citroën modellnek a C4 bizonyult, amelyből 279 talált magyar gazdára. A Citroën alsó-középkategóriás eladásai több mint 70 százalékkal magasabbak lettek, mint 2005 azonos időszakában. A Xsara Picasso és a Berlingo piacvezető a saját szegmensében, amelyből 23,4 illetve 57,8 százalékkal részesedik.
Idén februárban a kishaszongépjárművek piacán is remekül teljesítettek a Citroënek, háromszor annyi fogyott mint 2005. azonos hónapjában, és ezzel a Citroën a második helyen végzett a márkák között kisteherautóival. Személyautós testvéréhez hasonlóan, a haszon Berlingo is piacvezető a szegmensében, és annak egy harmadát uralja.
A Citroën 2006-ban legalább 4 százalékkal kíván részesedni a magyar piacból, és 9000 darabot meghaladó értékesítést irányzott elő. A sikeres évkezdés igazolja azt az agresszív, szelektív és célzott kereskedelmi és marketing politikát, amelynek eredménye már 2005 utolsó negyedévének dinamizmusában megmutatkozott.