Az új CLS 63 AMG-vel a Mercedes-AMG különleges járművet alkotott, amelyet figyelemreméltó teljesítményértékek, dinamikus formatervezés és exkluzív kivitelek jellemeznek. A négyajtós kupét egy 100 százalékosan saját fejlesztésű, 6,3 literes V8-as AMG motor hajt. Az új AMG-erőcsomag 378 kW/514 LE teljesítményével specifikusan a világ legnagyobb teljesítményre képes és legnyomatékosabb széria nyolchengeres szívómotorja. A tökéletes kupé 4,5 másodperc alatt gyorsul fel nulláról 100 km/h sebességre, maximális sebessége 250 km/h. Az új CLS 63 AMG-ben a nagy teljesítményű motort az AMG SPEEDSHIFT 7G-TRONIC egészíti ki. A jármű vezetője teljesen automatikus fokozatváltás vagy manuális sebességkapcsolás között választhat, amelyet vagy a választókarral, vagy – mint a Formula 1-ben – alumíniumból készült kapcsolók segítségével kereshet ki. Az erős motorral kapcsolatot tart az új sportfutómű AIRMATIC DC szemiaktív légrugózással és ADS II adaptív csillapítási rendszerrel, valamint az új CLS 63 AMG nagyteljesítményű fékrendszere. Az első tengelyen az agyra oldható kötéssel szerelt kerék fékszerkezet, körben belső szellőzésű és perforált féktárcsák gondoskodnak a megfelelő lassulásról.
Az AMG stílusjegyei feltűnően kiemelik a CLS 63 AMG kupé szépségét. A kivitelek kombinációja különleges sportosságról tanúskodik, értékes anyagok és tökéletes kidolgozási minőség jellemzik. A nappabőr kárpitozású AMG sportülések, az AMG ergonómikus sportkormány új alumínium kapcsolókkal és az új AMG kombiműszer 320 km/h-s skálával és piros mutatókkal mind a szériafelszerelés része.
CLK 63 AMG kupé és kabrió
A szintén Genfben világpremierjét ünneplő CLK 63 AMG kupé és kabrió motorházteteje alatt is 6,3 literes, V8-as AMG motor dolgozik és garantál elragadó menetélményt. 354 kW/481 LE maximális teljesítményével és 630 Newtonméter maximális nyomatékával a CLK 63 AMG nagyobb teljesítményt és nyomatékot kínál, mint bármelyik jármű ebben a szegmensben. A dinamikus teljesítmény kibontakoztatásának tökéletes kiegészítője az új AMG SPEEDSHIFT 7G-TRONIC. Új AMG
sportfutóművel, új 18” méretű könnyűfémkerekekkel és exkluzív dinamikus széria-felszerelésekkel a CLK modellek sportosabbak, mint valaha. Ehhez jön még az első tengelyen alkalmazott nagyteljesítményű, oldható kötéssel szerelt AMG kerék fékszerkezet. Az új első köténylemez AMG stílusjegyének részei a markáns kontúrok és oldalsó levegőkilépő nyílások, amelyek a dinamikát és exkluzivitást magában egyesítő CLK 63 AMG modellnek rendkívül sportos külsőt kölcsönöznek. Ezt tükrözi mindkét nyolchengeres modell belső kialakítása is, ahol az új AMG ergonómikus sportkormány, az új multikontúr funkciós AMG sportülések és exkluzív nappabőr kárpitozással találkozhatunk.
R 63 AMG – sportos menetélmény akár hat személy számára
Az R 63 AMG-ben a CLS 63 AMG és a CLK 63 AMG modellekhez hasonlóan az új 6,3 literes V8-as AMG motor dolgozik. 375 kW/510 LE teljesítményével, 630 Newtonméter nyomatékával és állandó összkerékhajtásával az AMG Grand Sports Tourer versenytárs nélküli, sportos menetélményt, nagyvonalú helykínálatot és csúcskomfortot ígér akár hat utas számára is, eddig nem ismert kombinációban. Az AMG SPEEDSHIFT 7G-TRONIC, az összkerékhajtás, a nagyteljesítményű AMG fékszerkezet, és az AIRMATIC légrugózással és adaptív csillapítási rendszerrel ellátott AMG sportfutómű összjátéka a lehető legnagyobb menetbiztonságot és dinamikus vagy komfortos vezetési stílust enged meg. Az új kialakítású első- és hátsó AMG köténylemezek dinamikát sugároznak.
Az SL 55 AMG és az SL 65 AMG még dinamikusabb és exkluzívabb
Az SL 55 AMG és az SL 65 AMG először Genfben állnak közönség elé. A Mercedes-AMG nagy teljesítményű roadsterét műszaki, formatervezési és kiviteli szempontokat előtérbe helyezve átdolgozták, így a jármű most még nagyobb menetélményt kínál. Az SL 55 AMG 5,5 literes V8-as kompresszoros motorjában új kompresszor és egy nagyobb pillangószelep gondoskodik az optimális frisslevegő ellátásról. A teljesítmény 368 kW/500 LE-ről 380 kW/517 LE-re nő.
Az SL 65 AMG-t 6,0 literes V12 biturbó AMG motor hajtja, amelynek teljesítménye 450 kW/612 LE, nyomatéka 1000 Newtonméter. Ezekkel az adatokkal ez a modell a világ legerősebb széria roadstere. A tizenkét hengeres AMG modell egyedülálló erejének meggyőző bizonyítéka, hogy a jármű 4,2 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/h-s sebességre. Az AMG sportfutóművet a második generációs Active Body Control aktív futómű-szabályzás alkalmazásával mindkét roadsternél tovább finomították. Dinamikus menethelyzetben az elődmodellhez képest tovább csökkennek a karosszériamozgások – anélkül, hogy ez a menetkomfort rovására menne. Az új fejlesztésű, nagyteljesítményű AMG fékberendezés nagy méretű, oldható kötéssel szerelt, 6-dugattyús, alumínium merevnyerges féktárcsái az első tengelyen tökéletes adagolást, rövid fékutat és nagy ellenállást tesznek lehetővé. Az AMG V12 csúcsmodellnél az optimális trakcióról lamellás differenciálzár gondoskodik.
Mindkét AMG roadster külseje még markánsabb, aktualizált AMG stílusjegyekről tanúskodik. Az első köténylemezek nagyobb méretű, dinamikusabb hatású osztást kaptak, krómgyűrűs ködfényszórókkal. Az SL 65 AMG első köténylemezén plusz oldalsó levegőkilépő nyílások találhatók, amelyek a levegő optimális áramlását segítik a kiegészítő motorolaj hűtőhöz. A modellfrissítés részét képezik továbbá a fekete lamellák és krómrátétek a tipikus AMG hűtőrácson, valamint az új, AMG-színezésű hátsó lámpák. A belső térben a sportos hangulatról új, valódi Carbon díszítőelemek gondoskodnak.
A Mercedes-Benz SL új generációja
Négy évvel első megjelenése után a Mercedes-Benz most az SL-osztályt műszaki, formatervezési és kiviteli szempontból felfrissíti. A motorok, a hajtás és a futómű sportosabb kivitelt kapnak. A szuverén menetélvezetről egy új V6- és V8-as, valamint egy erősebb V12-es motor gondoskodik. A második generációs Active Body Control aktív futómű és a közvetlenebb kormányzás azonos komfortérzés mellett érezhetően sportosabbá teszi az autót. Az új kialakítású orr rész, a hátsó lámpák és az új könnyűfémkerekek által a modellfrissítésen átesett SL már álló helyzetben is rendkívüli dinamikát sugároz. A belső tér igényes hangulatáról új designt kapott kiviteli részletek, értékes anyagok és harmonikus színek gondoskodnak. Az extrafelszerelésként kapható 7G-TRONIC Sport kormánykapcsolók kihangsúlyozzák az SL dinamikus karakterét.
Az új Mercedes-Benz GL-osztály – az Offroaderek csúcsa
Első európai fellépése alkalmával az új Mercedes-Benz GL-osztály két világpremiert ünnepel: a GL 320 CDI és GL 420 CDI modellek a legmodernebb dízeltechnológiával és szériafelszerelésben dízelrészecske-szűrővel jelentkeznek. A luxus Sports Utility Vehicles szegmens hétüléses prémium terepjárója mind országúton, mind nem szilárd felületű talajon meggyőző és kiváló menetdinamikát mutat. Ez a tulajdonság az utasokat kényeztető kimagasló helykínálattal és luxus limuzin színvonalú komforttal párosul. A GL-osztály mérföldkövet állít a szegmensen belül abszolút újdonságnak számító PRE-SAFE® átfogó biztonsági rendszer alkalmazásával is.
Az új GL-osztály formatervezését nyugodt karosszériafelületek, erőteljes elemek és markáns, erős és exkluzivitást sugárzó részletek jellemzik, amelyek a felsőkategóriás terepjárónak már álló helyzetben dinamikát kölcsönöznek. A csúcsmodell egyedi menetteljesítményéről négy modern motor gondoskodik – két benzines és két dízel. A GL 320 CDI és GL 420 CDI modellekben található mindkét közvetlen befecskendezésű dízelmotor megfelel az EU4 kipufogógáz előírásoknak és szériafelszerelésben az adalékanyag nélküli részecske kibocsátást további 99 százalékkal csökkentő karbantartásmentes dízelrészecske-szűrővel működnek.