A Renault három főbb kötelezettséget vállal:
– A 2007-ben bevezetendő Új Laguna a termék- és szolgáltatás-minőség szempontjából szegmensében a három legjobb között lesz.
– 2009-ben az üzemi árrés 6% lesz.
– 2005 és 2009 között az értékesítés 800 000 gépjárművel nő.
A Renault történetében még soha nem tapasztalt termékoffenzíva várható. A Renault 2009-ig 26 terméket vezet be annak érdekében, hogy valamennyi piacán megfeleljen az ügyfelek igényeinek és elvárásainak. A termékterv megerősítése a bevezetések számának előzmények nélküli felgyorsulásához vezet: a 2006-ban bevezetett két új modell után 2007 és 2009 között évente átlagosan 8 modell bevezetésére kerül sor, vagyis kétszer annyiéra, mint az 1998-2005-ös időszakban.
A bevezetések felének esetében a jelenlegi kínálat bővül. A termékoffenzíva a kínálat 4 fő tengely mentén történő megerősödésében és bővülésében jelentkezik:
– a kínálat pillérei megújulnak: Mégane család, Twingo, Kangoo, Master
– felsőkategória: a terv keretében bevezetett öt gépjárművel a Renault megduplázza értékesítési volumenét a szegmensben
– belépés új piacokra: SUV-ok, 4×4-ek, cross-overek és réspiaci gépjárművek
– világméretű növekedésre tervezett gépjárművek, többek között a Logan programmal.
A kínálat gazdagodása 2005 és 2009 között az értékesítés 800 000 gépjárművel történő bővülésében jelentkezik, és a termékek átlagéletkora a 2005-ös 3,8 évről 2009-re 2,2 évre csökken. Az Európán kívüli értékesítési volumen ily módon 2009-re 27%-ről 37%-ra nő, ami nagyságrendileg 80%-os növekedést jelent.