Azt a tényt figyelembe véve alkotta meg a Fiat legújabb, Mobi névre hallgató minimálautóját, hogy a mai fiataloknak sokkal inkább kell a mobil kommunikáció lehetősége, mint a csúcstechnika, ennek megfelelően felár ellenében az összes változathoz elérhető, a csúcsmodellben pedig szériában benne van a uConnect fejegység.
Egyébként az olcsóságra törekedtek minden tekintetben, ezért is van csak egyféle, ötajtós karosszéria – gyermekek/haverok szállítása miatt ez elengedhetetlen, 75 fokos szögben tárulnak ezek fel -, és ezért olyan nagyok a műanyag felületek. Ha nem is nyom nélkül viselik el a városi lét következményeit ezek, könnyen cserélhetőek vagy javíthatóak. Szintén a praktikusságot javító részlet, hogy az 50:50 arányban osztott hátsó üléstámla előredöntésével, az ülőhely megtartásával lehet bővíteni az alaphelyzetben 215 literes csomagteret.
A műszeregység nagyjából megegyezik azzal, amelyet a nagy frissítés előtt a Fiat 500-asban használtak – abban időközben monitorra tértek át -, körben az analóg sebességmérő, középen pedig egy folyadékkristályos kijelző szolgáltatja az információkat. Csak egyféle hajtáslánccal, 1,0 literes, benzinnel 73, etanollal 75 lóerős négyhengeressel és 5 fokozatú kézi kapcsolású váltóval kínálják a Fiat Mobi-t, amelyből van normál és Way néven SUV-körítésű kivitel is – utóbbinál a hasmagasság 146 mm helyett már 171 mm.
A gyártás során a Toro pickup kapcsán bevezetett új minőségbiztosítási rendszert alkalmaznak, ezért 3 évre növelték a garanciaidőt, amelyet még 12 vagy 24 hónappal meg lehet nyújtani felár ellenében., és olyan finanszírozási konstrukcióval is kínálják, amelynél menet közben viszonylag egyszerűen lehet módosítani a feltételeket, például futamidő nyújtás annak érdekében, hogy csökkenjenek a havi törlesztő részletek. Az indulóár 31 900 real, azaz 2,54 millió Ft.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!