A 2006 tavaszán piacra kerülő modellek orrába négyféle benzinmotor – 105 és 200 lóerő közötti teljesítménnyel –, valamint az 1,9 literes, 150 lóerős, részecskeszűrővel felszerelt CDTI motor rendelhető. A 200 lovas, kétliteres turbó végsebessége meghaladja a 230 km/órát. Akárcsak az eddigi Astra modellekbe, a Twin Topba is beszerelik a folyamatosan változó csillapítással operáló IDSPlus aktív felfüggesztést és a kanyarkövető AFL bi-xenon fényszórókat.
Az elektrohidraulikus tetőszerkezet a megfelelő gomb lenyomása után harminc másodpercnél is kevesebb idő alatt áll át nyitottból csukott állapotba és fordítva. Csukott helyzetben mintegy 440 literes rakodótér áll rendelkezésre, és a tető ügyes kialakításának köszönhetően kabriózáskor is marad még 200 liter a csomagoknak. Az Astra Twin Topot a Sedan és GTC változatokkal egy gyártósoron, a Belgiumban található antwerpeni gyárban fogják összeszerelni.