A gyártás első évében csak korlátozott számban készül a Land Rover Defender OCTA, ami a terepjáró V8-as biturbóval szerelt sportváltozata lesz – a potenciális ügyfelek személyesen ismerkedhetnek meg az autó tudásával világszerte megrendezett exkluzív bemutatókon. Most azért adták közre az első gyári kémfotókat az újdonságról, hogy közöljék: véget ért a 3 éves tesztprogram, amely során a megszokott vizsgálatokon kívül a prototípusoknak helyt kellett állniuk a Nürburgringen, ralipályákon, és a Moab sivatag ösvényein is. A Land Rover Defender OCTA a márka eddigi legerősebb – BMW-től származó – V8-as biturbóját kapja.
A Range Rover Electric lényege az, hogy a megszokott kiszolgálást kapja az ügyfél akkumulátoros-elektromos hajtással – még a megjelenés is megegyezik a belső égésű motorral szerelt változattal. Különös figyelmet fordítottak a mérnökök a több hajtómotoros összkerékhajtás finomhangolására, amelynek -40…+50°C-ban kellett bizonyítania az Északi Sarkkörön túl és a Közel-Kelet sivatagjaiban. Újdonság, hogy a Range Rover Electric hajtását és akkumulátorát, és magát az autót is házon belül készítik.