Érdekes módon amíg a Dacia orrán márkajelzést látunk és hátul írják ki nagy betűkkel a márkanevet, a Renault Duster esetén elöl olvasható nagy betűkkel a márkanév, és a csomagtérfedélen helyezik el a márkajelzést. Ettől eltekintve még a kormány közepén a légzsákpárna nevezhető egyedi jellemvonásként, a műszerfalra előreláthatóan a Duster nevet írták fel, ahhoz nem kellett hozzányúlni.
A motorkínálatban sincs újdonság a Renault Duster esetén, az 1,0 literes turbómotor (100 LE) autógázos változatban készül, az 1,2-es 3 hengeres turbómotor (130 LE) lágyhibrid rásegítést kap és akár összkerékhajtással is kérhető, a csúcsot a 145 lóerős rendszerteljesítményű öntöltő hibrid hajtás jelenti. A Renault Duster a nyáron kerül a török kereskedésekbe, ezt követően fokozatosan indítják el a forgalmazását az Európán kívüli exportpiacokon.