Négy évvel ezelőtt 550 lóerős V8-assal kezdte a pályafutását az Aston Martin DBX, majd soros 6 hengeres változatot is készítettek 435 lóerővel, mielőtt 2022-ben piacra dobták a DBX707-es csúcsmodellt – a nevének megfelelően 707 lóerős V8-as biturbóval. Most, a modellfrissítésnél utóbbira szűkítik a kínálatot, mert az ügyfelek egész egyszerűen csak ezt vásárolják.

Van érdemi változás is, teljesen új belsőt készítettek új műszerfallal és ajtókárpitokkal, utóbbin nagyobb felület jut a díszbetéteknek. A kormány mögött 12,3 colos kijelző tájékoztat, középre egy- és többujjas mozdulatokkal is vezérelhető 10,5 colos érintőképernyő kerül, de az ügyféligények alapján az Aston Martin ragaszkodik a fizikai gombokhoz, minden fontos rendszert lehet ilyenekkel vezérelni. A britek saját fejlesztése az infotainment rendszer és annak szoftvere, ami új kapcsolódó szolgáltatásokat kínál, alapáron adják a 14 hangszórós Aston Martin Premium Audio hifit, extraként a Bowers&Wilkins 23 hangszórós 1600 wattos rendszere is elérhető.

Kívülről minimálisak a változások az Aston Martin DBX707-nél, van 5 új karosszériaszín (Epsilon Black, Helios Yellow, Sprint Green, Malachite Green, Aura Green), a korábban az AMR23 limitált szériánál használt Podium Green is egyszerű választható szín lett. Lecserélték a külső tükröket, amelyeknél nagyobb lett a tükörlap mérete. Változatlan a hajtás, a 4,0 literes V8-as biturbó 707 LE/900 Nm teljesítményű, ez 9 fokozatú duplakuplungos váltón keresztül hajt, az összkerékhajtás akár a nyomaték 100%-át hátra tudja küldeni. Újraprogramozták a légrugózás és az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítók működését a pontosabb vezethetőség érdekében.