A Porsche gyár 2018-ban mutatta be a modern kori 935-öst, amiből 77 példányt készített 700 lóerős biturbó boxerrel, 7 fokozatú duplakuplungos váltóval. A Rezvani műhely Retro nevű alkotása ennél exkluzívabb lesz, hiszen csak 50 példányt készítenek, ráadásul az ügyfél döntheti el, milyen hajtást kér: 550 lóerős turbó (911 Carrera S), 565 lóerős szívómotor (911 GT3) netán 750 lóerős turbó (911 Turbo S). Aztán ott a váltó kérdése, amiből a Rezvani 6 vagy 7 fokozatú kézi kapcsolású vagy 7 fokozatú duplakuplungos egységet kínál.
Természetesen a Rezvani Retro nevű Porsche 911 átépítés során nem csak a hajtáslánc, de a külső-belső kialakítás tekintetében is messzemenően teljesítik az ügyfél kívánságát, ami alapvetően befolyásolja a vételárat. Az első 5 példányt 149 500 dollárért adják, utána drágább lesz az alapár – mármint az átalakítás ára, hiszen a kiindulási alapot jelentő aktuális generációhoz tartozó Porsche 911-est is be kell szerezni. Karbon elemekkel alakítják át a karosszériát és ránézésre a Taycan fényszóróit használják, a felfüggesztésbe szereléssel állítható Ohlins TTX-Pro rugóstagokat építenek be.