Ugyanazt az utat járja be az Opel, mint a Honda. A japánok anno Jazz néven forgalmazták az Isuzutól származó terepjárójukat, ezt a nevet aztán a kedvelt kisautójukon kezdték használni. Ugyanezt a terepjárót Frontera néven találtuk meg anno az Opel-kínálatban, ezt a nevet most a márka nagyra nőtt kisautójánál elevenítik fel. Ahogy azt már a múlt héten idő előtt napvilágot látott fénykép kapcsán megjegyeztük, az Opel Frontera a Citroën C3 Aircross európai változata – az még nem derült ki a sajtóanyagból, hogy nálunk elérhető lesz-e az 5+2 üléses változat.
A nagypanelos műszerfalon 2 darab 10 colos kijelzőt látunk, a fedélzeti rendszer újdonsága, hogy a párosított okostelefonról tud vezérelni minden funkciót az utas, amit a sofőr a kormányon lévő kapcsolókkal tud intézni. Kütyütöltésre indukciós töltő és összesen 4 USB-csatlakozó szolgál, táblagépeket gumiszalaggal lehet biztonságosan rögzíteni az ülések közötti tárolóban. Az ülőlap közepén végigfutó mélyedés csökkenti a farokcsontot érő terhelést. Az Opel Frontera csomagtartója 460 literes, ami támladöntés után 1,6 köbméterre bővül, az opciós sínekkel 200 kg a tetőterhelés. Akkumulátoros-elektromos és öntöltő hibrid hajtás közül választhatnak majd a vásárlók, pontosabb részletekkel majd később, a piaci bevezetéshez közeledve szolgálnak a nagyra nőtt kisautóról.
Első sorozatgyártású autóként kapja meg az új Opel márkajelzést a Frontera, ezzel párhuzamosan a márkakereskedések megjelenése is változik. Világos lesz a belső, ahol azért megjelenik majd az aktuálisan használt virító sárga szín is, kiemelt helyet kapnak az otthoni töltési megoldások: az ügyfél megismerheti az elérhető töltőberendezéseket, amelyek telepítéséhez aztán az értékesítő segítséget nyújt.