Tavaly lényegében már piacra dobták a most bemutatott motorkerékpárt, hiszen az MV Agusta Enduro Veloce lényegében nem más, mint a mindössze 500 példányban készült, egyedi megjelenésű LXP Edi Orioli nevű gép szériaváltozata. A magas építésű kalandmotor 21/18 colos küllős felniket kap, amelyekre Bridgestone Battlax abroncsokat szerelnek, a szélvédőt úgy alakították ki, hogy az a sisak környékén csökkentse a turbulenciát. Ago Red vagy Ago Silver színben választható.
Az MV Agusta Enduro Veloce tempós mozgatásáról egy mindössze 57 kg tömegű, 931 köbcentis 3 hengeres gondoskodik, aminek teljesítménye 124 LE (10 000/perc), nyomatéka 102 Nm (7000/perc). A 224 kg száraz tömegű enduróval a 0-100 km/óra gyorsulás 3,72 másodperc alatt letudható, amiben segít a rajtautomatika, a csúcssebesség 240 km/óra. A benzintank 20 literes, a szabványos fogyasztás 5,6 l/100 km. A vezető 4 üzemmód közül választhat, a kipörgésgátló 5 fokozatban állítható – vagy akár teljesen kikapcsolható –, a motorfékhatás 2 fokozatban (csökkentett vagy teljes) áll rendelkezésre. A fékeket a Brembo, a felfüggesztés rugózó elemeit a Sachs szállítja.
Már kezdettől fogva számos gyári kiegészítő közül választhat az MV Agusta Enduro Veloce vásárló ja, a 32 vagy 39 literes alumínium kofferek mellett védőlemezek, kiegészítő fényszórók és Termignoni kipufogó is elérhető lesz 2024 októberétől.