A Chery konszernhez tartozik a nemrég alapított kínai iCar márka, amely elektromos autókra specializálta magát. Most mutatták be második modelljüket, a V23-ast, amelynek megjelenése egyszerre másolja a Toyota FJ Cruiser (orr), a Land Rover Defender (A oszlop környéke és beltér), a Jeep Wrangler (oldalfal) és a Mercedes-Benz G-osztály (hátsó rész) megjelenését.
Annak ellenére sikerült egészen jól harmonizáló formát alkotni, hogy az autó valójában kis kategóriás, hossza 4220 mm, szélessége 1915 mm, magassága 1845 mm, a tengelytávolsága 2730 mm. A hasmagasság minimum 212 mm, az első terepszög 43°, a hátsó terepszög 41°, és 19-21 colos felnikkel kínálják majd az újdonságot. Az akkumulátoros-elektromos hajtásról még nem árultak el sokat azon kívül, hogy lesz hátsó- és 2 hajtómotoros összkerékhajtású változat is, és hogy a CATL által gyártott akkumulátorokkal (a lazább kínai szabvány szerint) 400-500 km-es hatótávolságot céloztak meg.
Az iCar V23 igazi újdonsága, hogy a Chery konszern mellett a Zhimi Technologies mérnökei dolgoztak rajta, utóbbi egy, 100%-ban a Xiaomi tulajdonában lévő vállalkozás, amely lényegében minden olyan okoseszközt fejleszt, ami nem okostelefon vagy tablet. Arról még nincs információ, hogy milyen kapcsolódó szolgáltatásokat nyújt majd a fedélzeti rendszer, amely egyébként a Qualcomm Snapdragon 8155-ös chipet használja, a vezetőtámogató rendszer L2+ szintű. Pontosabb információk néhány napon belül várhatóak az iCar V23-ról, hiszen a Pekingi Autószalonon lesz a közönségpremier, ahol már megkezdik majd a megrendelések fogadását is a 2024 második felében a kereskedésekbe kerülő szabadidő-autóra.