A far-középmotoros Corvette C8-as számára készített LT2-es V8-as egyedi jellegzetessége az olajozás, lapos az olajteknő, hogy mélyre kerüljön az erőforrás. A Lingenfelter Performance tuningműhelynek egyedi főtengelyt kellett készítenie, mert a klasszikus hosszabb löket (nagyobb átmérő) nem működött, helyette az adott átmérőn belül a lehető legkülső pozícióba kötik be a hajtókarokat. A Mahle szállítja a nagyobb átmérőjű dugattyúkat, így az eredmény 6,2 helyett 7,0 literes lökettérfogat.
A hengerfejeket CNC-géppel optimalizálják, azokon több levegő tud adott idő alatt átáramlani, megerősített szeleprugókat és speciális vezérműtengely-profilt használnak – utóbbi kialakításánál figyelembe vették a 8 fokozatú duplakuplungos váltó optimális működési tartományát, azaz lehetne még erősebb is a motor, de akkor nem működne optimálisan a váltóval. Azért így se lehet panaszkodni a Lingenfelter LT2-esre, amelynek 704 LE (6700/perc) és 813 Nm (4800/perc) a teljesítménye, karbon-szívósorral (2155,50 dollár felár) már 715 LE/832 Nm – kényelmesen felülmúlja a Z06-os 5,5 literes blokkját és az E-Ray hibrid rendszerét; ezek a teljesítményadatok 91-es oktánszámú benzinnel igazak. A vételár 29 990 dollár, és ebben már a beszerelés is benne van.