Teljessé vált az Opel Astra motorválasztéka, hiszen a benzines, dízel, plug-in hibrid, akkumulátoros-elektromos hajtás mellett mostantól kezdve öntöltő hibrid hajtással is megvásárolható a kompakt modell. A Hybrid jelzésű hajtás az alapfelszereltséggel nem választható, GS és Ultimate szinten Németországban az automata váltós, 130 lóerős benzineshez képest 2000 euró, az automata váltós, 130 lóerős dízelhez képest 150 euró a felár.
Az Opel Astra Hybrid első kerekeit 136 lóerős benzinmotor és 28 lóerős villanymotor hajtja 6 fokozatú duplakuplungos váltón keresztül, a rendszerteljesítmény 136 lóerő. A szabványos fogyasztás 5,0 l/100 km, ami 14%-kal alacsonyabb a 130 lóerős, automata váltós benzinesnél, városban még ennél is nagyobb spórolási potenciált ígérnek a fokozott energia-visszatermelésnek köszönhetően. Az akkumulátor energiája legfeljebb 1 km-nyi elektromos haladást tesz lehetővé, elsődleges feladata, hogy a benzinmotort tehermentesítse a villanymotor. A 48 voltos akkumulátort az anyósülés alá építik be, így nem csökken se az utas-, se a csomagtér mérete sem.