A Geely konszern 3 évvel ezelőtt hívta életre a Zeekr nevű villanyautó-márkáját a 001-es piacra dobásával, ennek tavaly prezentálták a forró változatát 1265 lóerős rendszerteljesítménnyel. Most érkezett el a modellfrissítés ideje, amelynél az átrajzolt lökhárítók mellett a szélvédő felett elhelyezett Lidar-érzékelőről ismerhető fel. Az utastérben javítottak a minőségérzeten, új a kormánykerék és a digitális műszeregység kijelzője, nagyobb területet fed le a fel-a-fejjel kijelző, a 15,6 colos képátlójú központi kijelző a vezető vagy az utas felé fordítható. A feláras Yamaha hifi már 28 hangszórós, vannak ülésbe épített mélysugárzók is, hogy az utasok érezzék a basszust, az üvegtető oldalról megvilágítása 8 színben lehetséges, ami sötétben teremt különleges hangulatot az utastérben.
Elsőként a Zeekr 001-es kapja meg a Geely SEA továbbfejlesztett nagyfeszültségű technikáját, amely már 800 voltos feszültséget használ, a fedélzeti töltő kétirányú – állítólag villámtöltéssel is képes energiát adni másik villanyautónak, de teljesítményt nem közöltek. Az LFP akkumulátor 95 kWh kapacitású, a 10-80% villámtöltés mindössze 11,5 perc alatt elvégezhető megfelelő töltőoszlopon, a kínai szabvány szerinti hatótávolság 675 km. A 100 kWh kapacitású akkumulátorral 750 km a kínai szabványos hatótávolság, itt 15 perc a 10-80% villámtöltés ideje. Alapesetben a hátsó tengelyre kerül egy 422 lóerős hajtómotor, az összkerékhajtású változatban előre is kerül egy 367 lóerős hajtómotor – nem csoda, hogy ez a Zeekr 0001-es 3,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre. Az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást és 2 kamrás légrugózást Zhou Guanyu kínai F1-es pilóta segítségével hangolták. Az új technika érkezésével egyszerre mintegy 10%-kal csökkentették az összes Zeekr 001-es vételárát.