A James Bond: Spectre moziban nem csak a 007-es titkos ügynök használt egyedi Aston Martin DB10-est (ami aztán a Vantage előző generációját inspirálta), de a gonoszok is megkapták a magukét – a Jaguar C-X75 tanulmányautó forgatókönyvhöz adaptált változatával. A forgatás kedvéért 7 darab kaszkadőrautót építettek, amelynél egyedi csővázra húzták rá a műanyag karosszériát, a felfüggesztés raliautósan egyszerű konstrukció hosszú lengőkarokkal és állítható lengéscsillapítókkal, a hajtásról pedig a JLR 5,0 literes kompresszoros V8-asa gondoskodott – aminek a teljesítményét visszavették, mert a kaszkadőrsofőr, Martin Ivanov nem tudta kordában tartani az erőt – a McLaren 650S GT3 versenyautóban is használt szekvenciális váltón keresztül.
A 7 darab kaszkadőrautóból 3 megsemmisült a forgatás során, a maradék 4-et pedig értékesítették – a hírek szerint darabját 2,5 millió fontért. Ezek közül az egyik példányt alakítottak át most a közúti közlekedés feltételeinek megfelelően, a munkát Ian Callum formatervező műhelye végezte – anno ő készítette el a C-X75-ös tanulmányt, amikor a Jaguar vezető formatervezője volt. Több száz kisebb-nagyobb módosítást kellett végrehajtani az E-jelzésű üvegektől kezdve a katalizátorok beépítésén át (újraprogramozták a motorvezérlést) az oldalsó irányjelzőket tartalmazó külső tükrök kifejlesztéséig. A karosszériaelemeket már tartós rögzítésekkel látták el (a forgatásnál a javítás megkönnyítése érdekében gyorsrögzítőket használtak), egyenletessé tették az illesztési réseket, a karbon elemeket újragyártották. Végül, de nem utolsósorban lágyabbra vették a lengéscsillapítókat és egy kicsit emeltek a hasmagasságon. Április 21-én, a Bicester Heritage rendezvényen debütál a nagyközönség előtt a rendszámos Jaguar C-X75.