450 lóerős teljesítményét 5.700/perc fordulatnál adja le, tehát 30 lóerővel erősebb, mint a jelenlegi modell. Köszönhetően a nagyobb turbószekrénynek, a továbbfejlesztett léghűtésnek és az átdolgozott motorelektronikának, az új Porsche Carrera 911 Turbo S 620 Nm nyomatékát 3.500 és 4.500 fordulatszám között adja le. A 307 km/órás végsebességű autó 13,6 másodperc alatt gyorsul 200 km/órára.
Ez a jelenlegi modell teljesítményénél 0,8 másodperccel jobb eredmény. Az új Porsche Carrera 911 modellbe is beépítették a PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake) kerámia fékrendszert. A belső hűtésű féktárcsák elöl és hátul is 350 milliméter átmérőjűek. Optikailag az új típusnál is megtalálható a Turbo S felirat a hátsó szárnyon és a középkonzolon, de szintén jellegzetesek a „GT ezüstmetál” színűre lakkozott 18 colos könnyűfém keréktárcsák. A kerékagyak közepén megtalálható a jól ismert, színes Porsche címer.
A Tempostat, a hatszoros váltásra képes CD-lemezjátszó, a szélvédőbe integrált zöldszínű napellenező sáv szintén az alapfelszereltség része, a sötétolíva színű metálfény pedig felár nélküli opció. A műszerfalon nemcsak az alumínium színű mérőműszerek, hanem a fordulatszámmérőbe épített Turbo S felirat is első pillantásra szembetűnő. Amennyiben az ügyfél a természetes bőr felszereltség mellett dönt, akkor ebből készítik az ülések középső ülősávját, a kormánykerék borítását, valamint a váltókar fogórészét és a kézifék fogantyúját is.
Magyarországon 2004. május végétől már rendelhető az új Porsche Carrera 911 Turbo S