10 évvel ezelőtt dobták piacra Brazíliában a Renault Dustert, és csak 2020-ban mutatták ott be a második generációs modellt, ezért Európában hiába várunk épp a 3. generációs szabadidő-autóra, Dél-Amerikában még pár évig a „régi” konstrukcióval kell barátkozniuk a vásárlóknak. Most pedig már teljesen LED-es világítást is kapnak az új fényszórókkal és hátsó lámpákkal, amelyek mellé még fényes fekete hűtőrács is tartozik – utóbbinak a mintája nem, csak a színe változott.
Az utastérben annyi most a változás, hogy tárolódoboz került a 2 első ülés közötti könyöklő alá, íz új konzol végén pedig rögtön 2 darab USB-töltőt is kapnak a hátsó utasok. Immár 6 légzsákot adnak szériában, új a magasabb szinteken adott 17 colos könnyűfém felni, a csúcsmodell esőérzékelős ablaktörlőt és indukciós telefontöltőt is kap. Műszakilag nincs változás, az alapmotor az 1,6-os szívó (120 LE/162 Nm) 4 hengeres, opciós az 1,33 literes turbómotor (170 LE/275 Nm), csak elsőkerékhajtású változat létezik, az alapkivitel kap 5 fokozatú váltót, egyébként fokozatmentes automatikus váltót adnak a Renault Dusterhez.