A márka legújabb fejlesztésű, 925 voltos nagyfeszültségű rendszerét kapja a Nio ET9-es óriáskupé, amely így akár 600 kW-os villámtöltés fogadására is képes lesz. Utóbbival majd a forgalmazás megindulására, azaz 2025 elejére már Kínában telepített Power Charger 4.0 Nio töltők szolgálnak, amelyekkel kapcsolatban még a mindössze 2,4 kg tömegű folyadékhűtésű kábelt emelték ki. Maximális teljesítménynél 5 perc alatt 255 km-nyi energiát tud felvenni a 120 kWh kapacitású, új fejlesztésű hengeres óriáscellákat használó telep, amelyet természetesen cserére is alkalmas. Az autó funkcióit pedig a Nio saját fejlesztésű, 5 nm-es technológiát használó NX9031-es chipjei vezérlik.
Szabadidő-kupésan magas építésű a Nio ET9, amelynek karosszériája 5324 mm hosszú, 2016 mm széles, 1620 mm magas és ehhez 3250 mm-es tengelytávolság tartozik. A SkyHook névre keresztelt felfüggesztés by-wire kormányzást kap, a hátsó kerekek akár 8,3°-os szögben képesek elfordulni, légrugózás helyett olyan elektronikusan vezérelt hidraulikus lengéscsillapítókat használnak, amelyek külön-külön rendelkeznek nagynyomású pumpával. Szigorúan csak 4 személyes az utastér, ahol a fő hangsúly a hátul utazókon van, a jobb oldali ülés például gombnyomásra ággyá alakul, 1 gombnyomásra összesen 7 árnyékoló takarja el az itt lévő ablakokat. Az első ülések támláján 1-1 15,6 colos kijelző kapott helyet, a hátsó ülések között egy 8 colos tablet segíti még a kütyük vezérlését, van okoshűtő (felismeri az italt és hozzáállítja a hőmérsékletet) is. A műszerfalon a központi érintőképernyő mellett fel-a-fejjel kijelző tájékoztatja a sofőrt.
A Nio ET9 első kerekeit egy 245 LE, a hátsókat egy 462 LE teljesítményű villanymotor hajtja, a rendszerteljesítmény 707 LE, nyomaték- vagy hatótávolság adatot még nem közöltek. Kínában már most rendelhető a Nio ET9, de csak 2025 elején indul a kiszállítás. Aki most megrendeli a 800 000 jüanos (38,8 millió Ft) luxusautót, az 100 óra sofőrszolgáltatást kap ajándékba a gyártól.