Kínai viszonylatban nagyon öreg autóipari vállalkozásnak számít a Red Star, azaz Vörös Csillag, az 1960-ban alapított cég Toyota haszonjárművek licencgyártásával kezdte, majd több tulajdonoscserét követően ma már elektromos mopedautót és elektromos könnyű haszonjárműveket is készítenek. Most előálltak az első saját konstrukciójukkal, a nemes egyszerűséggel csak Box1, azaz Doboz1-esnek nevezett modellel, amely tényleg dobozforma, és a praktikus haszonjármű mellett fényűző luxusbusz belsővel is elérhető. Sík lapokból állították össze azt a téglatestet, ami a karosszériát jelenti, a hossz 4690 mm, a szélesség 1780 mm, a magasság 1995 mm és ehhez 2690 mm-es tengelytávolság tartozik – ezen belül 2970 mm hosszú, 1645 mm széles és 1290 mm magas a raktér. Vagy épp utastér, hiszen a luxusbusz esetén parkettázott hátsó teret alakítanak ki 2 nagy méretű fotellel.
Haszonjárműként a különösen jól hozzáférhető raktér a típus egyik ismérve, a hátsó ajtókat teljesen előre lehet fordítani, így könnyen megy a targoncázás, oldalt több fedelet is el lehet helyezni,így kívülről hozzáférhető a raktér jelentős része. A technikáról egyelőre csak pár szavas leírás van, eszerint a hátsó kerekeket egy 82 lóerős, a ZF egyik kínai leányvállalata által készített villanymotor hajtja, az elérhető csúcssebesség 90 km/óra, az akkumulátor lítium vas-foszfát kémiájú – se kapacitás, se hatótávolság-adat nincs egyelőre a Red Star Box1-essel kapcsolatban. A 3 tonnás össztömegből egyébként 1350 kg a hasznos teherbírás, és rögtön bal- és jobbkormányos változatban is elkészítették a típust, amelyet jövőre nem csak Kínában, de Malajziában is piacra dobnak.